2012. január 19., csütörtök

Táskakupac

Még a nyáron küdtem el a táskáimat vásározni, aztán ősszel még tettek még egy utolsó kört a pultokon, és karácsony előtt hazatértek. Csak egy darab költözött máshova. De a többi is szeretne:)
Meg is mutatom őket. Először is, van két övtáska, a kék egy régi nadrágból, a narancssárga a kedvenc IKEÁ-s anyagom maradékaiból.




Aztán, az én kedvencem ez a piros: pont jó méretű, sokminden belefér, mégis kényelmesen kicsi. Én koncertre-színházba is vittem kipróbálni, fogok még ilyet csinálni.




Van egy nagyon egyedi darab: ezt két ingből raktam össze, az első újrahasznosítási kísérleteim egyike volt. Látszik is rajta, de még fogom fejleszteni a dolgot.:)



Ez pedig a legújabb a sorban, ezt egy rózsaszín kordbársony nadrágból készítettem. (Ha a nadrág régi tulajdonosa felismeri, és tetszik neki, megkaphatja ám:))


Szóval, ezek várnak gazdára nálam. Pihennek a szekrényben. Keltsétek fel őket:)
Természetesen, ha van egyedi ötletetek, táska-vágyatok, amiket kerestek, de sehol nem találtok, nekem lehet szólni. Saját tervek alapján készítek hátizsákot, laptop-táskát, zsebben elférő bevásárló szatyrot, pelenkázótáskát... Bármit, ami felmerül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése