2012. január 6., péntek

Metropol - Lagerfeld szerint a világ

Tegnap találtam meg a Metropol játékát. Az apropó az a hagyomány, hogy minden évben egy napig egy híresség vezeti a Metropol szerkesztőségét, és idén ezt a szerepet Karl Lagerfeld kapta. Keresnek hozzá egy munkatársat is, aki bárki lehet, ha elég jó a stílusérzéke - ugyan is egy stílusos szett fotójával lehet pályázni Lagerfeld jobbkezének.
Ennek kapcsán tehát le is leplezem a frissen elkészült projektemet...




Ez bizony, életem első kosztümének a kabátrésze. Két függönyből, amiket az előző lakó hagyott itt. :)
Ezt töltöttem fel pályaműnek, amire most szavazni is lehet!
Ha tetszik nektek, amit alkottam, akkor nagyon jól esik, ha ezt egy kattintás formájában ki is mutatjátok felém. :)

*ÉRZELGÉS* Ma, amikor végre elég kialudtak éreztem magam, és ideültem a gép elé, már 31-en szavaztak rám, ahhoz képest, hogy még 10 órája sincs fent a fotó. Hihetetlenül köszönöm midnenkinek, aki ennyire becsül, és szavazott rám! Már ezt sikernek könyvelem el, az már csak hab a tortán, ha az 50 legjobb közé lehet így kerülni, onnan pedig már szakmabeliek döntenek az esélyeimről.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése