2012. január 30., hétfő

Stílusfrissítés 1. - Játéksmink

Némileg deprimált voltam az utóbbi hetekben-hónapokban. na jó, beismerem, rettenetesen. De a mostani hétvége olyan volt, hogy úgy érzem, kezdek kitörni belőle, és ebben az új projektem is segíteni fog, amit dokumentálni is szeretnék itt, a blogon. Ez pedig a stílusom felfrissítése. Borzalmasan unom a ruhatáramat, a variációkat, de nincs pénzem egy új ruhatárra - úgyhogy feldobom az eddig hordottakat, előásom a nagyon régieket, és ezekből hozok össze valami újat, amiben jól érzem magam.
Az egyik őszinte kérdésem az volt magamhoz, hogy miért is szoktam le a sminkelésről? Csak azért, mert szemüveghez nem akartam vastag tusvonalat hordani? A kontaktlencséhez anno mindig tust hordtam, azt éreztem igazán magaménak, de akár találhatok valami sokkal jobbat, ami szemüveghez is szép...
Vadásztam fotókat, videókat, tusvonalasokat is, úgyhogy ezekkel fogok játszani mostanság. És az se gáz, ha nem minden nap jut rá idő, de ha van kedvem, hát jusson. Elő is fogom vadászni a régi sminkholmijaimat, annyi volt, mostanra pedig nem tudom, hova kerültek...













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése