2012. január 25., szerda

Ne dobj ki inget!

Nemrég volt az előválogatása a Gombold újra! pályázatnak - sebtiben én is összedobtam egy jelentkezést, de bevallom, tényleg összedobott lett. Viszont az alapötletre büszke vagyok, és szeretném minél hamarabb megvalósítani. Nagyon egyszerű: egy olyan kollekciót terveztem, amihez kizárólag ingek kellenek. Hét darab ing három teljes öltözékké alakul.
Egyszer már készítettem hasonlót - amikor az egyik nyáron Écskával vásároztunk, készítettem egy szoknyát ingujjakból. Elvitték, mielőtt lefotózhattam volna.:) Ebből indult tehát a kollekció.
Most találtam egy remek oldalt, ami kifejezetten ruha-újrahasznosító projekteket mutat, többek között számos változatot arra, hogyan lehet egy férfi inget női ruhává alakítani...:)
Az első verzióm egy sokatszabós-pluszanyagos verzió, igazán jól varróknak ajánlom.


A következő se feltétlenül egyértelmű, de nagyon szép ruha lesz belőle - ide díszítésként kerül más anyag, és szép redős lett mindenhol.


Ez is egy szép verzió, szintén szabós, de talán a legegyszerűbb. Inkább tunika nekem, aki ruhát akar, vagy szerezzen hosszabb inget, vagy varrjon még hozzá:)


És, hogy ne csak magunknak gyártsunk ruhát:), itt egy verzió babaruhára női ingből. Azt hiszem, tudom, mi lesz abból a szép barna ingből a szekrényemben....


Itt meg egy kis videó arról, hogyan lehet szabás nélkül ruhát varázsolni egy ingből.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése