2012. január 31., kedd

Stílusfrissítés 2. - Csipke

Került hozzám egy csipkemellény. Nagyanyám örökölte valakitől, aki nem használta, és továbbította nekem. Én egyenlőre pár hibáját kijavítottam (például kicseréltem az oldalán lévő gumiszalagokat egy széles kötött pamutanyagra), és hordom. Ez az első darab, ami új ruhatárat ígér. :)


Fekete inggel, shorttal és kalappal hordtam egyik nap, ilyesmi módon.



Nagyon szeretem a csipkét, bármit feldob egy-egy csík is belőle, babapulóverre is remekül lehet varrni, és mindenből meg kell menteni. Ilyen mellényt bármelyik csipkefüggönyből lehet varrni, pillanatok alatt.
Na, és a nagy kedvencem a csipke-smink, ezt ki is szeretném próbálni nemsokára. A trükk, ahogy látom, a por alapú szemhéjfestékben rejlik (bár olyat is láttam, ahol maguknak rajzolták meg, vagy ahol tényleg felragasztottak egy kis darab csipkét a szemhéjra)...:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése