2011. november 19., szombat

Madártollak

Ha a sketchbook-téma fejezetei közül választani kéne, elég valószínű, hogy a madaras mellett tenném le a voksomat. Hiába, a szányalás izgat.:)
Valószínűleg ezért estem bele ebbe a képbe, amikor megtaláltam.
Szóval, ezt a ruhát aztán elfogadnám. Gyakorlatilag mindegy a fazon, innentől már akár át is szabom, csak ez az anyag, ez...
Aztán megtaláltam mégegy helyen.
És innen már egyenes út vezetett a kutatás felé.
Szóval ez egy Valentino ruha.
De, ha már itt jártam, nyilván végignéztem a kollekciót, és az igazi az volt, mikor megtaláltam, hogy ugyan ezt a mintát kabáton is felhasználták.
Ha képes lennék ennyire aprólékos és élethű madátoll-mintát készítni, az ilyesmi lenne. Sajnos nincs meg a technikai tudásom, de gyúrok rá.
Hát ennyit az anyagimádatomról...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése