2011. november 20., vasárnap

A kabát új élete

Most határoztam el, hogy készítek a blognak facebook olalat. Innentől lájkolható. :)
Ennek örömére - meg, mert megihletődtem - játékot is indítok.

Volt nekem egyszer egy nagyon jó kabátom. Talán első gimis voltam, mikor megvettem. By NewYorker. Két télen keresztül biztosan hordtam, de szerintem később is, ha épp az amúgy aktuálisat untam. Nagyon szerethető.


Viszont már évek óta akarok valami teljesen egyedi kabátot. Az átalakításban pedig mostanság nagyon benne vagyok. Úgyhogy elhatároztam, hogy kicsit kidekorálom...


Így hát, ez az első lépés.:)
A feladat peig a következő: találjátok ki, mi a koncepció, mi lesz ebből az ábrából!
Ahogy haladok a tejesen kész állapot felé, több bejegyzés is készül a kabátról, érdemes folyamatosan figyelni. Aki pedig a játék legvégén a legközelebb áll a megoldáshoz, az választhat valamit az újraindított meska boltom épp aktuális - amúgy folyamatosan bővülő - kínálatából!:)
A találgatás itt is és a facebook-oldalon is megy, tessék figyelni, és akár továbbadni, megosztani másokkal.


1 megjegyzés: