2011. november 6., vasárnap

Babasapka

Tegnap elhatározásra jutottam. Sosem volt alkalmam átmenni a szüleimhez varrni a kis műhelyembe, amit ott kialakítottam, és már határozott elvonási tüneteim voltak. Döntöttünk, és átköltöztettük a gépet. Persze, nem az egész kelléktárral, azt csak szépen, apránként készülök áthurcolni.
Viszont amint berendeztem az első verzió szerint az új sarkomat, alkotnom kellett valamit, és kapóra jött, hogy a baba most nőtte ki az első garnitúrányi sapkáját, és már csak egy maradt, ami nem nyárias, úgyhogy, amíg a nagymamával kirándultak, készült neki kissapka.
Életemben először csináltam ilyet, ráadásul az első vágástól az utolsó öltésig szemmértékkel, úgyhogy nagyon büszke voltam, mikor ráadtam, és tökéletesen passzolt. Plusz, ismét átalakítottam valamit (ez egy régi póló volt), és legalább már tudom, hogy nagyjából fél óra alatt össze lehet dobni egy ilyet, ha esetleg kifogyunk a sapkákból. Fog még készülni hasonló, az biztos.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése