2011. augusztus 24., szerda

Rugdalózó-projekt


Egyszer csak a két hónapos kislányom kinőtte az 56-os ruhákat. Megnéztem az örökölt 62-eseket, és kiderült, hogy nincs benne rugdalózó. Van benne 1 darab hosszú ujjú body, meg 1 darab kantáros nadrág, és 3 pulóver a töménytelen body között. Ezen kívül pár harisnya.
Jó, tudom, nyár van, de eddig nem mertem ujjatlan-lábatlanban kivinni a babát. Eddig hűvös nyarunk volt. Rugdalózó kell, az alá elég a pelenka. El is kezdtem keresni.
Nem állunk fényesen anyagilag, tehát a nagy baba-üzletek újruhás polcait csak nyálcsorgatás-ihletszerzés címszó alatt nézegettem, de olyan jó nézni őket. Csak sajnos, két hónapért nem véletlenül nem vállalja be a szülő.



Végül az első két szerzeményem (az egyik 68-as már!) a Garay piac bababörzéjéről került haza, potom 800Ft-ért. Szerethető darabok, remek állapotban (valaki anno megvette az új, márkás, jó minőségű darabokat, de a kb. 2 hónap alatt nem tudta rongyosra hasznáni). A címkéjük alapján angol cuccok.



Ezek pedig a CORA-ból jöttek a követező nagybevásárlásnál, darabja 300Ft-ért.



Mondjuk ezek olyanok is, főleg anyagukban. Olyan kis vékony, ide-oda nyúlós, és én valahogy több patentot varrtam volna rá. Viszont nyárra, meg a célnak teljesen megfelel.
Amúgy is, ahogy elnézem, októberben már rohangálhatok a 68-asok után... Azokat majd turkálózom.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése