2011. augusztus 26., péntek

Bagolyfiókák

Még mindig bagoly a főtéma, de most gyerekholmikból. Ahogy az online áruházakat nézem, külföldön már mindenhol van baglyos gyerekruha. Nálunk egyenlőre a Debenhams-nál láttam a WestEndben (elég ijesztő volt egyébként a mozgólépcső „biztonságából” rötön az új üzletbe lépni), de még mindig horribilisnak gondolok tízezer forintot adni egy kisruháért (még akkor is, ha blúzocska és harisnya is jár hozzá). Éppen ezért elkezdtem a külföldi boltok online polcain nézelődni, hátha kifogok egy jó akciót, vagy legalább felhúz annyira, hogy most azonnal nekiálljak a body-festésnek.



Persze, nem csak ruhákban gondolkodtam, hanem babajátékokban is.



A meskán is érdemes körbenézni bagoly-ügyben, van itt mindenféle földi jó – babáknak való is.



Én is varrtam egy baglyot, igyekeztem minél bababarátabbá és ingergazdagabbá tenni.:) Épp ezek az anyagaim voltak itthon, amiket elehoztam a szüleim lakásában lévő „műhelyemből”. Maradékfelhasználás mesterfokon.



Nagy kedvenceim még a fali dekorációk. Egyszer nagyon szeretnék falimatricát a lakásomba, és ezek a baglyos holmik tüneményesek. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése