2013. április 2., kedd

Felújítás

Na, most már igazán itt lehetne a tavasz.
Annál is inkább, mert egyre több kedvem van megújítani a környezetemet, ennek az eredménye ez a kép is.


Ez két átalakítás eredménye: egy tök egyszerű, fehér blúzé, és egy narancssárga pulóveré.
A blúznak nagyon szeretem a történetét, Palermoban vettem egy bolhapiacon; nagy, lenge, vállat szabadon hagyó darab, kicsit begumírozott ujjal. Jó régóta hordom, időnként kapcsolódik hozzá valami új történet, most meg felújítottam, hogy legyen egy új élete:) Már régebben varrtam rá egy kis fehér csipkét, most azzal együtt befestettem (bármilyen vicces, fekete teával, szerintem nagyon szép ez a halvány drapp szín), kicseréltem az ujján a gumírozást, és kapott még egy kis fehér csipkét.
A pulcsit már eleve kicsit megkezdve hoztam el egy ruhacseréről, kiegyengettem a széleit, és sokáig vaciláltam, hogyan tegyem életképessé. Bármilyen vicces, az a pöttyös kis passzé az ujján egy régi zokni:) Zoknikat amúgy is nagyon sok dologra lehet használni. Ez ráadásul az a része, ami nehezebben használódik vagy lyukad, szóval tovább életképes. Csupa jó dolog készülhet belőle.
Meg azért is jó a tavasz, mert feltölt ötletekkel...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése