2012. szeptember 19., szerda

Ön-stylingolás - 3. fejezet

Tovább játszunk...:)

3. Találd meg a színeidet!

Biztos rengetegszer találkoztatok már a hagyományos négy évszakos színbesorolással, hogy ki milyen évszak-típusba tartozik. Én ezekbe sosem találtam magamnak kategóriát, valami miatt egyikbe sem illek bele.
Én a próbálgatás híve vagyok:)
Szerintem előbb találd meg a színeket, amiket szeretsz, utána pedig tapasztald ki, hogy érzed magad benne. Ehhez pedig nem kell más, mint kicsit játszani a kiválasztottakkal; vegyél ilyen színű gyöngyöket, szalagokat, és hordd őket kicsit. Hajba kötve, nyakláncra fűzve, vagy ahogy kényelmes.
Amikor ruhatárat építesz, nagyon fontos, hogy legyen egy-két alapszín, amit biztosan fel tudsz venni karakteresebb dolgokkal is. Nyilván a fekete és a fehér, ami leginkább ilyen, de valljuk be, ez egyre unalmasabb. Viszont ugyan ilyen szerepet tud betölteni a barnának majdnem az összes árnyalata is, amivel már jóval izgalmasabb variálni. Ha azonban igazán egyedi színpalettát szeretnél, válassz más színek egészen sötét, és egészen világos, halvány árnyalatait.
Állíts össze legalább egy színskálát, de akár több, egymással variálhatót is. Legyen köztük sötét és világos alapszín is, illetve a kedvenc színeid néhány árnyalata, kísérletezésképpen pedig tedd egymás mellé a színeket, és nézegesd, mennyire tetszenek együtt. Aztán mentsd el a palettáidat, sőt, később akár nyomtasd is ki, és tedd be a táskádba, hogy ha ruhát választasz, ezek alapján menjen - így biztosan a palettádba illő ruhákat tudsz venni.
Én a ColourLovers-en szoktam palettákat összerakni, itt akár mintákat is lehet szerkeszteni-színezni, sőt; fotók alapján is tudsz palettát kitalálni, így, ha nagyon nem tudod, milyen színeid legyenek, keress elő egy szimpatikus hangulatú képet az inspirációs tábládról.:) Én most lilával, kékkel, barna-naranccsal, fekete-zölddel játszottam. Most ez tetszik.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése