2012. szeptember 6., csütörtök

Ön-stylingolás - 1. fejezet

Ugyan eddig itt a blogon soha, semmit nem sikerült befejeznem, de most igen is végigcsinálom ezt a cikksorozatot. Lehet miatta bökdösni:)
Az az igazság, hogy sosem vagyok kibékülve a ruhatárammal. Rövid idő alatt megunom a dolgaimat, és csak néhány darab van, ami úgy, ahogy van, tökéletes, és bármikor hajlandó vagyok felvenni. Éppen ezért, már többször elhatároztam, hogy teljesen átalakítom az egész öltözködésemet, és most ki is találtam egy többlépcsős módszert. Én magam leszek a kísérleti alany, hogy működik-e, amit kitaláltam:)



1. Barátkozz meg önmagaddal!

Akárhogy is nézzük, az öltözködés önkifejezés, és ráadásul a testünk igénybevételével. Éppen ezért tudnunk kell, hogyan használjuk jól az adottságainkat. És, akár, a lustaságunkat is. :)
Állj a tükör elé, és nézd végig, mi tetszik, és mi nem magadon. Mit emelnél ki, mit rejtenél el? Ha nehezen látod magad így, kérdezd meg a legjobb barátnődet, vagy bárkit, aki tutira őszinte hozzád. Erről fog szólni a jó ruhatár kialakítása.
Én például pontosan tudom magamról, hogy a felkaromat, a hasamat és a fenekemet szeretem leginkább palástolni, mert van még rajtuk mit gyúrni. Viszont februárig elég nehezen veszem rá magam bármilyen odafigyelésre:) Éppen ezért, ezeket fogom háttérbe szorítani. Cserébe, remekül kiemelhető a dekoltázsom (rá is fér egy kis tuning), és a lábaimat is szeretem magamon. 
Szóval, házi feladatként barátkozz a tükörképeddel te is:) Muszáj, ha aztán a kinézeteddel akarsz foglalkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése