2012. április 29., vasárnap

MüSzi

Valahogy úgy alakult, hogy megint sikerült eljutnom valahová előző hétvégén.
A MüSzit (Művészeti Szint) már régen kinéztem magamnak, amikor a Creative Selector oldalán megláttam, hogy gyűjtenek rá. Nagyon tetszett a kezdeményezés. Azt hiszem, nálam jobban is el tudják mondani, miről is szól ez...



Ha már elég fix gondolataim lennének arról, mit akarok csinálni, és fix bevételem is lenne belőle, biztos bérelnék itt helyet.
Szóval azzal a nem titkolt szándékkal mentem a legutolsó programjukra, hogy ismerkedjek, és körbenézzek, hogyan is néz ez ki...
Nagyon jó dolgokat láttam a készítőknél, ezeket osztom most meg veletek:)

Morvay Ibolyáról sajnos nem mond eleget az internet, pedig a szalag-ékszerei valami mesések. Bőr-szakon tanult, és az egyetem után, autodidakta tanulta meg a cipőkészítést, eleinte csak magának és a barátainak. Sokáig működött cipészként, aztán mindenfélébe belekóstolt-belecsöppent, most az ékszerkészítés mellett jelmezeket is tervez.




A Musumet, Csobádi Eszter ruháit talán sokan láttátok már. Nekem nagyon megtetszett ez a fonott motívum, nagyon kreatívan alkalmazza, most láttam először az alkotásait. Azóta kifejezetten csorgatom a nyálam egy ilyen pulóverért:) A honlapján a 2010-es kollekció is fent van, az talán még közelebb van a stílusomhoz.




Ha kreatív füzetet kerestek, vagy épp névjegykártya-készítésen gondolkoztok, nézzétek meg az Absoloot-shopot is, én azonnal lecsaptam a madaras füzeteikre. Nemsokára megtalálhatóak lesznek a webshopon kívül is, érdemes figyelni a Facebook oldalukat:) Ráadásul az ő munkáikat is gondozzák:






És nem csak kézművesek bérelnek itt helyeket, hanem például az Alapvető Egyesület is, akik adományok begyűjtésével és szétosztásával foglalkoznak. Stílszerű ezt éppen a MüSziben végezni:) Velük már szövetkeztem is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése