2012. április 6., péntek

Gyerekszoba projekt

Ahogy tegnap ringattam a babát, rá kellett jönnöm, hogy súlyos elmaradásaim vannak a szobájában. Egyetlen egy dolgot oldottam meg a sokból, amit akartam, és ez a fogas a pelenkázószekrény fölött. Erről már itt írtam.:)
Ezzel pedig már hónapok óta kész vagyunk apuval, csak valahogy még nem kerültem el odáig, hogy megmutassam. Pedig íme. Annyi történt, hogy három vastagabb léc közé befogattunk két vékonyabbat, és az egyikre raktunk pár fém akasztót, és így máris rengeteg helyet nyertünk - a partedliknek például, bőven elég, hogy csak egy léc van, amire fel kell kötözni őket.




Viszont még sok dolgot akarok megcsinálni a szobában, és úgy határoztam, hogy június 3-ra - Lilla első szülinapja:) - be is akarom fejezni, vagy legalább olyan szintre hozni, amit már csak szépítgetni kell.
Itt a listám, mit szeretnék megcsinálni.
- Pelenkázószekrény lefestése. Látható a képen, hogy ez egy nagy, fehér, ronda monstrum, csúnya fülekkel. Mivel már a rossz időben vettük, és nincs műhelyem, ezért még nem festettem le, de amint egyenletesen meleg van odakint, le fogom festeni. Narancssárga alapot szeretnék, és lehet, hogy a partedlis léc világoskékjét visszahozom rajta (az egyébként az én kiságyam rácsa volt, amit kivett apukám, hogy szabadon tudjak mászkálni - azóta önállóságom jelképének hívja:D).
- A kiságy. Rácsvédő már nincs rajta, mert a régi már kicsi, a baldachin pedig szintén nem illik a képbe, amit megálmodtam. Ha terveim sikerülnek, zsebes rácsvédő lesz, és esernyőből készül baldachin. Majd meglátjátok!:)
- Hangulatfény. Az éjszakai felkelések még mindig nehezítő tényezők tudnak lenni, a kisszoba villanya pedig azért kicsit szembántó a sötétben. Annyi befőttesüvegem van, az egyik biztos jó lámpabúrának...
- Dobozok. Tárolók kellenek. Még. Például, muszáj valahogy könyveket tárolni, lehetőleg falfúrás nélkül. Ezt még ki kell találnom.
- Játszószőnyeg befejezése. Adja magát. :)
- Elválasztó függöny. Na, ugye, gyerekszobánk úgy van, hogy a nagyszobának van egy 6nm-es "kinövése". Régen itt volt a nagyágy, majd itt aludtunk hárman, de mostmár kell a mozgástér Lillának (nem, mintha nem lenne az övé az egész lakás:)). Én azt gondolom, nyugodtabban is aludna, ha ez a tér neki le lenne választva, de még sehogy sem jutottunk el idáig, egyfelől megegyezni sem tudtunk, milyen legyen, másfelől nem is figyeltünk rá, hogy legyen miből megvenni. Ez opcionális, de jó lenne, ha összejönne.

Csináltam színpalettát, mit szeretnék látni majd.

Lillas_room
Color by COLOURlovers

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése