2012. április 20., péntek

Holnemvolt mesék

Előző hétvégén meséket hallgattunk. Fergetegeseket. :) A Holnemvolt fesztivál már csak ilyen...
Na, de most nem a történetekről szeretnék mesélni, hanem a résztvevőkön látott kreatív dolgokról.
Azt tapasztaltam, hogy a mesefesztivál egy olyan szubkultúrát/stílust mozgat meg, ami nagyon sok ötletet hordoz, ezért alig győztem kapkodni a fejem, olyan jó dolgokat láttam. Nem is tudtam mindenről fotót készíteni.
Meg amúgy sajnos nem is jók a fotók, ezt nézzétek el nekem (egyszer lesz egy jó gépem, és akkor úgy, de úgy megtanulok fotózni:)).

Rétegezzetek harisnyákat, az jó:)

 Türkizkék feketével, meg vicces gyűrűvel.

A görög mesemondó lányok stílusa elsöprő, mind mesében, mind öltözködésben - ez csak a hagyományos fellépőruhájuk volt, sajnos a hétköznapi cuccaikról nem tudtam fotózni.

 Ő itt Roskó Mária, a Koria Design kreátora...

 ...és a nyakláncába szerelmes vagyok:)

 Türkizt pirossal is lehet!:)

Arcfestééés! Egy sima fekete tussal húzott egyszerűbb minta hétköznap is elmegy. A harmadik alkalommal már nagyon bevállalósnak sem érzed magad:)

Itt is türkiz pirossal, piros fehérrel, és kell csinálnom ilyen csíkos szoknyát.

Figyeld az apró részleteket; főleg a gyönyörű anyagbetéteket a kabáton. Ennyi kell, hogy feldobjon egy póló-farmer-blézer szettet:)

 Tökéletes favorit ez a cicás cipő, kár,hogy Németországban vette a lány... Nekem is kell:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése