2011. augusztus 19., péntek

Hajba- és hajravalók

Időnként egy-egy napra megunom a hajamat, és olyankor fel kell dobnom valamivel. Gondolom, ilyen mindenkivel előfordul. A dolog annyiban módosul, hogy raszta vagyok, és amúgy imádom annyira, hogy egy darabig ne nyúljak még hozzá drasztikusan:)
Az ilyen napokon szoktam körbenézni a lakásban kendő- és sapka-ügyileg, ha nincs annyi időm meg erőm, hogy kitaláljak valami izgalmasabbat. Jobb napokon viszont elkezdek kísérletezni. A fonott haj jó alternatíva. Én a saját rasztáimon fontam életemben először parkettát és hasonló trükköket (fellépéshez kellett, úgy egy fokkal közelebb voltam a kalotaszegi népviselet világához).
Szóval, hajviselet aznap, amikor rohannál az első emberhez, aki nekiesik a loboncodnak, és elviselhetővé változtatja. Vagy legalább egy nagy sapka kéne, ami alá el lehet rejteni. Erre gyűjtöttem most mind tárgyi-, mind fonás-alternatívákat.




 Nem véletlenül került ki ez az utolsó turbán külön: most épp megnyerhető. Csak két facebook-os like meg egy stílusba illő streetstile-fotó kell hozzá. Lehet kísérletezni, én fogok - keleti motívumok vonalán indulnék el...:) Itt találjátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése