2012. november 7., szerda

Ihlető állatok VI. - Zoom

Erőmerítés céljából visszanéztem, milyen félbemaradt projektjeim vannak a blogon, és úgy döntöttem, befejezem őket. Ezt is:)

Azt már végigböngésztem, milyen állatsereg motívumai honnan származnak, én hol tartanak most, de hogy hogyan is használják ma a tervezők, szerintem szintén érdekes kérdés. Fel lehet állítani egy tökéletes zoom-oló rendszert, ami csoportosítja a mintákat.
Tételezzük fel, hogy egy óriási mezőn vadászunk egy rókára. Messziről kezdjük, és ráközelítünk áldozatunkra.



I. Aprómintás (Folyamatos minta)
Tulajdonképpen ezen a mezőn rengeteg a róka. Olyan, mintha egy nagy, pöttyös terítő lenne előttünk, csak a pöttyök mind rókák.





II. Karakter (Zárt minta)
Válasszunk ki egy darab rókát, amelyik a legszimpatikusabb. Rajzoljuk le, adjunk neki vicces nevet vagy bírjuk rá valami olyan cselekedetre, ami nem rá vall. Nyomjuk a mintát pólóra.




III. Jellegzetességek
Kicsit kezdd el beleélni magad a róka helyzetébe. Csinálj magadnak rókafüles sapkát, vagy a szeme által ihletett nyakláncot, esetleg köss egy piros kendőt a derekadra, aminek a vége lelóg a fenekednél, és a végét mártsd bele fehérítőbe. Fogd rá, hogy rókafarok.





IV. Állatminta, bunda
Most már szó szerint bújhatsz a róka bőrébe. Továbbra is a bunda ellen vagyok, az egyetlen állatminta, amit el tudok viselni, a madártoll-mintázat, szépen kivitelezve. De persze, elvetemültek tényleg bújnak rókabőrbe.



VI. Jelmez
Légy te magad a róka! Itt már nem csak utalsz rá, hanem tényleg magad leszel, akkor is, ha ez nem egy kezeslábast jelent fülekkel és farokkal, hanem egyéb ügyes megoldásokat.




Nagyjából így épül fel bármilyen minta ruha-interpretációja. Nem csak állaté, ugyan így lehet egy virággal, vagy egy lámpabúrával is játszani. Tervezést tanulóknak szerintem jó gyakorlat lehet kiválasztani egy random tárgyat, és végigpróbálgatni:)
Ha ti is bírjátok a rókákat, akkor ezt a filmet nézzétek meg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése